Prekių grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekes pristatome tik adresais, esančiais Lietuvos teritorijoje, pagal mūsų Privatumo politika.

Kad pristatymas būtų atliktas nemokamai, turite išleisti ne mažiau kaip 35 Eur. (Verslo klientams – ne mažiau kaip 100 Eur.). Ši užsakymo suma apskaičiuojama pritaikius visas nuolaidas ir neapima pristatymo mokesčio.

Siūlome tokius pristatymo būdus:

Pristatymas į artimiausią jūsų pasirinktą „Omniva“ paštomatą.

  • užsakant darbo dienomis iki 15 val., prekės pristatomos kitą darbo dieną.
  • užsakant po 15 val. arba išeiginėmis dienomis, prekės pristatomos per 2 darbo dienas.

Kai tik jūsų siunta bus pristatyta į pasirinktą paštomatą, savo mobiliojo telefono numeriu gausite teksto žinutę su durelių kodu.

Jūs galite pasitikrinti savo užsakymo būseną prisijungę prie savo paskyros. Jei neturite kliento paskyros ir pateikėte užsakymą kaip svečias, stebėti savo užsakymo vykdymą galite susisiekdami su klientų aptarnavimo tarnyba.

KURJERIO PRISTATYMAS Į NERINGĄ

Jei užsakote prekes į Neringą, prie standartinio kurjerio mokesčio bus pridėtas papildomas 38.72 Eur dydžio pristatymo mokestis. Siekiant sutaupyti, klientams Neringoje rekomenduojame naudotis Klaipėdoje esančiais paštomatais.

 

UŽSAKYMŲ, UŽ KURIUOS SUMOKĖTA BANKO PAVEDIMU, PRISTATYMO LAIKAS

Užsakytas prekes išsiųsime, kai gausime jūsų mokėjimą.

 

SUGADINTI, BROKUOTI ARBA NETINKAMI PRODUKTAI

Įsipareigojame pristatyti jums užsakytas prekes be jokių trūkumų.

Jei gaunate sugadintą, brokuotą arba netinkamą produktą, paprasčiausias būdas problemai išspręsti yra padaryti tokio produkto nuotrauką ir atsiųsti šią nuotrauką el. pašto adresu solestakaunas@gmail.com, kad galėtume tęsti tyrimus. Patvirtinus problemą, mes atsakome už produkto priėmimą atgal.

Kai grąžinate sugadintus, brokuotus arba netinkamus produktus arba po produkto keitimo, mes grąžinsime prekių ir pristatymo kainą arba išsiųsime Jums naują produktą bei padengsime prekių grąžinimo išlaidas (arba, alternatyviai, organizuosime prekių grąžinimą mūsų sąskaita).

 

SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS IR KITI GINČŲ SPRENDIMO BŪDAI

Jei turite skundų dėl produktų prieinamumo arba kokybės, siųskite el. laišką mūsų klientų aptarnavimo tarnybai adresu solestakaunas@gmail.com. Mes patvirtinsime skundo gavimą ir atsakysime į jį el. paštu per 7 darbo dienas.

Jei nerasime priimtino sprendimo, vadovaujantis vartotojų apsaugos teisės aktais, turėsite teisę naudotis kitais ginčų sprendimo būdais. Galite išsiųsti rašytinį skundą mūsų registruotuoju adresu jame nurodydami:

  • savo vardą ir pavardę bei kontaktinę informaciją,
  • pateikimo datą,
  • ginčo esmę, savo pretenziją ir jos pagrindimą.

Daugiau apie savo teises naudotis neteisminiais ginčų sprendimo būdais galite sužinoti šiose interneto puslapyje:

vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_skunda.html

TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES

Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 dienų nenurodydamas jokios priežasties.

Prekių pakuotės turi būti nepažeistos, o produktai nenaudoti. Pradaryti kosmetikos produktai yra netinkami grąžinimui dėl higienos priežasčių.

Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią Jūs fiziškai įgyjate ar Jūsų nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, fiziškai įgyja prekes.

Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti šios sutarties Jūs turite mums pranešti apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą (pvz., elektroniniu laišku). Galite pasinaudoti pridedama pavyzdine forma, bet tai nėra privaloma.

UAB „Solesta“
solestakaunas@gmail.com
Klientų aptarnavimas: +37065995206

Kad būtų laikomasi atsisakymo termino, pakanka, jog Jūs nusiųstumėte pranešimą apie tai, kad pasinaudojate savo teise atsisakyti šios sutarties prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.

 

SUTARTIES ATSISAKYMO PASEKMĖS

Jei Jūs atsisakote šios sutarties, mes nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, grąžinsime Jums iš Jūsų gautus pinigus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas Jums pasirinkus ne mūsų pasiūlytą pigiausią standartinio pristatymo būdą, o kitą pristatymo būdą). Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Jūs aiškiai sutikote su kitu būdu; bet kuriuo atveju Jūs neturėsite mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.

Mes galime nekompensuoti mokėjimo tol, kol atgausime prekes arba Jūs pateiksite įrodymų, kad išsiuntėte prekes, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

Jūs turite nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, išsiųsti prekes atgal arba perduoti jas mums. Terminas laikomas įvykdytu, jeigu Jūs prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 dienų laikotarpiui.

Jūs padengsite tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

Jei grąžinate prekes paštu arba per kurjerių tarnybą, atminkite, kad supakuoti ir grąžinti siuntą reikia rūpestingai, kad prekės nebūtų sugadintos gabenant. Rekomenduojame naudotis pašto / kurjerių tarnyba, kuri suteikia galimybę stebėti siuntos gabenimą ir ją apdraudžia.

Prekių grąžinimo paštu arba per kurjerių tarnybą adresas:
UAB „Solesta“ Raudondvario pl. 164, 47173 Kaunas
Telefono numeris: +37065995206

Įveskite informaciją


    Returns may take up to 30 days to process

    Once your return is authorized, you’ll receive step-by-step instructions
    return_01

    Select the items to return

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididu
    return_02

    Stick it in the mail

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididu
    return_03

    Get a refund confirmation

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididu