Ieškoti
Filtrai
Jūsų krepšelyje prekių nėra.

Naudojimosi sąlygos

NAUDOJIMOSI SĄLYGOS

Šios Naudojimo sąlygos taikomos visiems asmenims, kurie lanko ir naudoja internetinę parduotuvę „Solesta“ ir (ar) perka prekes šioje internetinėje parduotuvėje. Prašome atidžiai perskaityti šias taisykles.

Šios Naudojimo sąlygos taikomos jums ir UAB „Solesta“, kurios registruotosios būstinės adresas yra Raudondvario pl. 76, LT 47182 Kaunas, įmonės kodas: 135708031, PVM mokėtojo kodas: LT357080314.

Šios Naudojimo sąlygos pasiekiamos spustelėjus nuorodą, esančią kiekvieno internetinės parduotuvės puslapio apačioje. Be to, jos pateikiamos kaip užsakymo patvirtinimo el. laiško priedas. Pasiliekame teisę keisti šias Naudojimo sąlygas. Peržiūrėkite jas kiekvieną kartą prieš naudodamiesi internetine parduotuve ir sužinokite, ar jos buvo pakeistos.

Visus skundus, klausimus ar pranešimus apie šias Naudojimo sąlygas arba „Solesta“ internetinę parduotuvę teikite mūsų klientų aptarnavimo tarnybai el. pašto adresu solestakaunas@gmail.com (darbo dienomis nuo 10 iki 17 val.).

PRODUKTŲ PIRKIMAS

Įsigyti produktų galite tik toliau nurodytomis sąlygomis:

  • jie yra parduodami ir duomenys apie juos pateikiami „Solesta“ internetinėje parduotuvėje,
  • jų pristatymo adresas yra Lietuvoje,
  • juos perkate asmeniniam naudojimui – sau patiems arba nurodytam produktų gavėjui (-ams). Pasiliekame teisę atmesti užsakymą, jei turime priežasčių manyti, kad prekės bus perparduodamos.

Informacija apie produktus, kuriuos galite įsigyti, pateikiama „Solesta“ internetinėje parduotuvėje. Prekių aprašymai ir kainos internetinėje parduotuvėje yra informacinio pobūdžio. Mes negarantuojame visiško pateiktos informacijos tikslumo. Pateiktos informacijos naudojimas nesukuria teisinių santykių tarp internetinės parduotuvės lankytojų ir jos kūrėjų. Produktų kainos ir pasiūlymai internetinėje parduotuvėje gali būti keičiami be išankstinio įspėjimo.

Visų siūlomų produktų kainos yra nurodytos eurais ir su PVM. Pristatymo kaina neįtraukiama į užsakymo kainą ir apskaičiuojama pateikiant užsakymą, atsižvelgiant į pasirinktą pristatymo būdą.

PRODUKTŲ UŽSAKYMAS

Norėdami sudaryti sandorį su mumis, turite būti vyresni nei 16 metų ir turėti galiojančią kredito ar debeto kortelę arba banko sąskaitą.

Užsakymas gali būti pateikiamas:

  • užsiregistravus (per elektroninį paštą, Facebook ar Google paskyras);
  • veikiant kaip svečias (nesiregistruojant).

Kai pasirinksite norimus užsakyti produktus ir įtrauksite juos į krepšelį, spustelėdami mygtuką „Sumokėti“ pateikite savo užsakymą. Kai spustelėsite šį mygtuką, bus sudaryta pirkimo sutartis, ir jūs privalėsite sumokėti už užsakymą.

Netrukus po jūsų užsakymo pateikimo, išsiųsime jums el. laišką, kuriame patvirtinsime, kad jį gavome. Jei patvirtinimo el. laiško negaunate, savo užsakymo būseną galite patikrinti savo kliento paskyroje arba kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą, jei užsakėte kaip svečias.

Galime atsisakyti vykdyti jūsų užsakymą arba negalėti to padaryti, jei:

  • Jūsų užsakytas produktas nebegaminamas arba nebeprieinamas.
  • Jūsų kredito arba debeto kortelė neleidžia sumokėti už jūsų užsakymą.
  • Neatitinkate kriterijų, aprašytų pirmiau, skyriuje „Produktų pirkimas“.

Visų užsakymų vykdymas priklauso nuo atitinkamų prekių buvimo, nes tam tikrais retais atvejais prekės galime neturėti, pavyzdžiui, jei vienu metu pateikiami du tos pačios prekės užsakymai, o mes galime išsiųsti tik vieną. Tokiu atveju susisieksime su jumis ir susitarsime dėl geriausio įmanomo sprendimo – pristatymo per pagrįstą papildomą laikotarpį arba panašaus produkto siuntimo. Jei nesutiksite, grąžinsime jums pinigus.

PRIVATUMO POLITIKA

Pirkimo sutartys registruojamos ir saugomos mūsų duomenų bazėje.

„SOLESTA“ įsipareigoja laikytis klientų asmens duomenų konfidencialumo reikalavimų ir užtikrinti klientų asmens duomenų saugumą bei naudoti juos pagal mūsų Privatumo politika ir taikytinus duomenų teisinės apsaugos įstatymus.

MOKĖJIMO BŪDAI

Galite rinktis vieną iš šių mokėjimo būdų:


1. Elektronine bankininkyste;
2. Atsiskaitymas per PaySera

PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekes pristatome tik adresais, esančiais Lietuvos teritorijoje, pagal mūsų Privatumo politiką.

Kad pristatymas būtų atliktas nemokamai, turite išleisti ne mažiau kaip 25 Eur. Ši užsakymo suma apskaičiuojama pritaikius visas nuolaidas ir neapima pristatymo mokesčio.

Siūlome tokius pristatymo būdus:

Pristatymas į artimiausią jūsų pasirinktą „Omniva“ paštomatą.

  • užsakant darbo dienomis iki 15 val., prekės pristatomos kitą darbo dieną.
  • užsakant po 15 val. arba išeiginėmis dienomis, prekės pristatomos per 2 darbo dienas.

Kai tik jūsų siunta bus pristatyta į pasirinktą paštomatą, savo mobiliojo telefono numeriu gausite teksto žinutę su durelių kodu.

Jūs galite pasitikrinti savo užsakymo būseną prisijungę prie savo paskyros. Jei neturite kliento paskyros ir pateikėte užsakymą kaip svečias, stebėti savo užsakymo vykdymą galite susisiekdami su klientų aptarnavimo tarnyba.

Kurjerio pristatymas į Neringą

Jei užsakote prekes į Neringą, prie standartinio kurjerio mokesčio bus pridėtas papildomas 38.72 Eur dydžio pristatymo mokestis. Siekiant sutaupyti, klientams Neringoje rekomenduojame naudotis Klaipėdoje esančiais paštomatais.

Užsakymų, už kuriuos sumokėta banko pervedimu, pristatymo laikas

Užsakytas prekes išsiųsime, kai gausime jūsų mokėjimą.

SUGADINTI, BROKUOTI ARBA NETINKAMI PRODUKTAI

Įsipareigojame pristatyti jums užsakytas prekes be jokių trūkumų.

Jei gaunate sugadintą, brokuotą arba netinkamą produktą, paprasčiausias būdas problemai išspręsti yra padaryti tokio produkto nuotrauką ir atsiųsti šią nuotrauką el. pašto adresu solestakaunas@gmail.com, kad galėtume tęsti tyrimus. Patvirtinus problemą, mes atsakome už produkto priėmimą atgal.

Kai grąžinate sugadintus, brokuotus arba netinkamus produktus arba po produkto keitimo, mes grąžinsime prekių ir pristatymo kainą arba išsiųsime Jums naują produktą bei padengsime prekių grąžinimo išlaidas (arba, alternatyviai, organizuosime prekių grąžinimą mūsų sąskaita).

SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS IR KITI GINČŲ SPRENDIMO BŪDAI

Jei turite skundų dėl produktų prieinamumo arba kokybės, siųskite el. laišką mūsų klientų aptarnavimo tarnybai adresu solestakaunas@gmail.com. Mes patvirtinsime skundo gavimą ir atsakysime į jį el. paštu per 7 darbo dienas.

Jei nerasime priimtino sprendimo, vadovaujantis vartotojų apsaugos teisės aktais, turėsite teisę naudotis kitais ginčų sprendimo būdais. Galite išsiųsti rašytinį skundą mūsų registruotuoju adresu jame nurodydami:

  • savo vardą ir pavardę bei kontaktinę informaciją,
  • pateikimo datą,
  • ginčo esmę, savo pretenziją ir jos pagrindimą.

Daugiau apie savo teises naudotis neteisminiais ginčų sprendimo būdais galite sužinoti šiose interneto puslapyje:

vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_skunda.html

TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES

Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 dienų nenurodydamas jokios priežasties.

Prekių pakuotės turi būti nepažeistos, o produktai nenaudoti. Pradaryti kosmetikos produktai yra netinkami grąžinimui dėl higienos priežasčių.

Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią Jūs fiziškai įgyjate ar Jūsų nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, fiziškai įgyja prekes.

Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti šios sutarties Jūs turite mums pranešti apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą (pvz., elektroniniu laišku). Galite pasinaudoti pridedama pavyzdine forma, bet tai nėra privaloma.

UAB „Solesta“
solestakaunas@gmail.com
Klientų aptarnavimas: +37065995206

Kad būtų laikomasi atsisakymo termino, pakanka, jog Jūs nusiųstumėte pranešimą apie tai, kad pasinaudojate savo teise atsisakyti šios sutarties prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.

 

SUTARTIES ATSISAKYMO PASEKMĖS

Jei Jūs atsisakote šios sutarties, mes nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, grąžinsime Jums iš Jūsų gautus pinigus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas Jums pasirinkus ne mūsų pasiūlytą pigiausią standartinio pristatymo būdą, o kitą pristatymo būdą). Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Jūs aiškiai sutikote su kitu būdu; bet kuriuo atveju Jūs neturėsite mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.

Mes galime nekompensuoti mokėjimo tol, kol atgausime prekes arba Jūs pateiksite įrodymų, kad išsiuntėte prekes, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

Jūs turite nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, išsiųsti prekes atgal arba perduoti jas mums. Terminas laikomas įvykdytu, jeigu Jūs prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 dienų laikotarpiui.

Jūs padengsite tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

Jei grąžinate prekes paštu arba per kurjerių tarnybą, atminkite, kad supakuoti ir grąžinti siuntą reikia rūpestingai, kad prekės nebūtų sugadintos gabenant. Rekomenduojame naudotis pašto / kurjerių tarnyba, kuri suteikia galimybę stebėti siuntos gabenimą ir ją apdraudžia.

Prekių grąžinimo paštu arba per kurjerių tarnybą adresas:
UAB „Solesta“ Raudondvario pl. 76, 2A - 208 kab. LT-47182 Kaunas
Telefono numeris: +37065995206

į viršų